سامسام، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

معجزه ی کوچولوی من

خدایا شکرت

1392/4/29 19:12
نویسنده : سلما
172 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم تا هفت .هشت ساعت دیگه میبینمت

کلی نگران سلامتیتم

ان شاا... که به سلامتی به دنیا بیای

دوست دارم کوچولو

وووااااای

تو دلم آشوب

اصلا دلم نمیخواد این نگرانیم رو به بابایی و مصی جون انتقال بدم.

پسر گلم هنوزم باور نمیکنم که مامان شدم

احساس میکنم وقتی به دنیا بیای دلم برای این روزا خیلی تنگ بشه

برای لگد زدنات برای سکسکه کردنات

برای تمام این روزایی که فقط من و تو میدونستیم داره بهمون چی میگذره

گل پسرم حالا داره میاد.....

واقعا داره میاد.....

خدایا شکرت

شکرت که آرزوی بزرگ زندگیمون رو برآورده کردی...

شکرت که نذاشتی تبدیل به یه حسرت بزرگ بشه...

خدا جونم مواظب پسرکم باش

مواظب همه ی نی نی های دنیا باش

خدای مهربونم.........

مواظب همه ی مامانای دنیا باش تانی نی هاشون تنها نمونن.

یا رب دعای خسته دلان مستجاب دار 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)