سامسام، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

معجزه ی کوچولوی من

آش دندونی

1392/4/29 17:50
نویسنده : سلما
183 بازدید
اشتراک گذاری

سامی جون من سلام

خیلی وقته که تو وبلاگت وقت نکردم چیزی بنویسم

راستش رو بخوای وقت گذروندن با تو انقدر برام لذت بخشه که حاضر نیستم به هیچ قیمتی زمان رو از دست بدم و به کار دیگه ای مشغول بشم.

حتی اگه اون کار نوشتن برای پسر یکی یدونم باشه.

البته اینم بگم ها تمام اتفاقای مهم این چند وقت رو توی یه دفترچه برات ثبت کردم که ایشاا... سر حوصله اینجا برات می نویسمشون.

سام خوشگلم الان که دارم برات می نویسم چند روزی مونده تا هفت ماهگیت تموم بشه و حدود بیست روزی هست که دندونای مرواریدیت جوونه زدن و ما رو حسابی به وجد آوردن و دست به کارمون کردن برای درست کردن آش دندونیت.

مامان جون(مصی) برات آش رو میپخت و من وبابایی هم درگیر درست کردن گیفت های دندونیت بودیم و یه تاج خوشگل که اون روز رو سرت گذاشتی و کلی عکسهای با مزه ازت گرفتیم.

البته بابایی اون موقع سر کار بود بعدا عکسهات رو دید و اونم مثل من کلی ذوق میکرد.

پسر کوچولوی من این روزا تو اوج بانمکیت هستی و هیچ راهی نداره جز اینکه دو لپی بخورمت.

عزیزم جدیدا حسابی از این بچه مامانی ها شدی و دوست داری بیشتر اوقات پیش من باشی و من کلی کیف میکنم.

حموم رفتن و آب بازی کردنم از کارای مورد علاقت شده.

راستی دو هفته پیش هم نی نی خاله مرضیه به دنیا اومد و یه دوست به دوستات اضافه شد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محراب و مليكا
2 مرداد 92 11:11
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون از لطفتون http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/