سامسام، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

معجزه ی کوچولوی من

هفت ماهگی

1392/5/13 22:02
نویسنده : سلما
169 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم بازم سلام

الان حدودا هفت ماه و ده روزت شده  و کم کم داری سعی میکنی تا چهار دست و پا بری.

امروز برای اولین بار رفتی روی زانو هات تا اولین قدم های چار دست و پا رفتن رو برداشته باشی.

خیلی خیلی ذوق دارم تا زودتر این کار رو یاد بگیری و تو خونمون ورج و وورجه کنی من از دیدنت عشق کنم.

نمیدونی هر کار جدیدی رو که یاد میگیری چقدر ماها رو به ذوق میاری و کیف میکنیم.

در ضمن چند روز پیش هم بردمت شبکه بهداشت برای قد و وزنت که قدت 72 بود و وزنت 8کیلو 750 گرم

که گفتن رشدت خیلی عالیه و دقیقا روی منحنی رشدت داری حرکت میکنی.

منم خیالم راحت شد که الحمد ا... همه چیز مرتبه.

راستی چند شب پیش هم برای اولین بار رفتیم با مامان جون شب احیا مسجد که شما از اولش خوابیدی و من مجبور شدم نیمه کاره پاشم بیام خونه .

آره خوشگلم اوضاع اینجوری یا بود این روزا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)