سامسام، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

معجزه ی کوچولوی من

بدون عنوان

1391/9/25 13:53
نویسنده : سلما
73 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل من سلام         0-e3.gif

 

الان دو ساعت برات مطلب نوشتم ولی حواسم نبود ارسال کنمش و پاک شد خیلی ناراحت شدم.

پسرکم 21ام که نشد نامه عمل رو از دکترم بگیرم 0437.gifحالا امروز قرار شده برم تا خانوم دکتر بالاخره بگه شاهزاده ی ما کی میخوا ن بیان پیش ما.

فکر کنم خانوم دکتر بخواد تو همین هفته شما رو به دنیا بیاره0417.gif ولی من و بابایی خیلی دلمون میخوادگل پسرمون یه کم بیشترتو دل مامانیش بمونه تا به اندازه کافی از مزایای اون تو بودن استفاده کنه آخه گل پسر ما الان خیلی کوچولو ست فقط و فقط 37 هفته و1 روزه شه.

البته خیلی هم دلمون میخواد شما زمستونی بشی0393.gifچون هیچ کس تو خانواده زمستون به دنیا نیومده و ما کلا از خوردن کیک تولد 0428.gifتو زمستون محرومیم.

پسر گلم  خیلی دوست دارم0298.gif

با تمام وجود منتظرم تا تو بغل بگیرمت و نفس هات رو احساس کنم.

عاااااااااااااااااااااااشقققققتم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پویا تم
25 آذر 91 14:42
سلام عزیزم برای طراحی تم تولد وجشن دندونی کودکتون به وبلاگم سر بزنید