سامسام، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

معجزه ی کوچولوی من

بدون عنوان

1391/8/28 20:51
نویسنده : سلما
57 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر شیطونم    niniweblog.com

 

عزیز دل مامانی امروز قرار بود با مامان جون و بابایی بریم سونوگرافی ولی آقای دکتر برای پس فردا

بهمون وقت داد و مامان جون(مامان من)که خیلی ذوق دیدنت رو داشت حسابی پکر شد.

بابایی هم خیلی وقت که ندیدتت و اونم دلش برات خیلی تنگ شده.

منم که دیگه نگووووووووووووووو

کوچولوی من شما انقدر تو دل من وول میخوریniniweblog.comکه من همش نگران میشم که با انقدر فعالیت که داری وزنت زیاد نشه...

امیدوارم نگرانی هام بیجا باشه و همه چی تا آخر خوب پیش بره

دوست دارم پسملکمniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فندق جون
27 آبان 91 21:42
________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@______________
_____________________@
______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
با قلمی به رنگ سبز

با دلی به رنگ آبی

مینویسم برای "تو" و دوستان مهربانم

"تو" که بهترینی

"تو" که خاص ترینی

"تو" امانی

"تو" امینی

همه گل های شقایق هستند اما

"تو" همانی

"تو" همینی

"تو" فرشته ی زمینی







آپم
بیا پیشم دوست عزیز